וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריובנק - בנק הזרע הפרטי הגדול בישראל

28.10.2015 / 15:27

קריובנק ישראל הינו בנק הזרע הפרטי הראשון שנוסד בארץ, והוא הגדול והמוביל בתחומו. בנק הזרע פועל באישור משרד הבריאות ותחת פיקוחו, ובמהלך השנים סייע לאלפי נשים וזוגות בתהליך הכניסה להריון – ועד ללידת צאצא בריא.

בקריובנק ניתן למצוא את מבחר התורמים הגדול והמגוון ביותר, הכולל למעלה מ-100 תורמי זרע איכותיים, אשר כולם נבדקו מבחינה גנטית בסטנדרט העולמי הגבוה ביותר. מבחר תורמים שכזה מאפשר התאמה גנטית אופטימלית בין הנתרמת לתורם, ומעניק לאישה אפשרות למצוא את התורם המושלם עבורה. בנוסף, מאגר התורמים הגדול מקטין את מספר ההריונות לכל תורם.

קריובנק ישראל שם לעצמו להוביל את תחום הפריון בישראל, ועל מנת לעשות כך יצר לראשונה מנגנון המבטיח לאישה רשת ביטחון גנטית אישית, הכוללת התאמה ספציפית על ידי יועצת גנטית, ללא עלות נוספת. כמו כן, באחרונה פרסם קריובנק את קטלוג התורמים הדיגיטלי הראשון מסוגו בישראל, והוא מוצע בחינם באתר בנק הזרע.

שת"פ עם בנקי הזרע המובילים בעולם

קריובנק ישראל משתף פעולה עם בנקי הזרע הגדולים בעולם מזה מספר שנים, ובכך מאפשר למעוניינות בכך לייבא זרע מחו"ל. המעוניינות בתורם מחו"ל, יכולות לצפות בתמונת התורם ואף לבחור ב"תורם פתוח", שאת פרטיו יוכל הצאצא לקבל בהגיעו לגיל 18.

בנק הזרע קריובנק הוא למעשה מרכז ארצי לשירותי פריון, ועוסק גם בתרומת ביצית, לצד ביצוע הזרעות, שהן חלק מהותי בכניסה להריון. בראש צוות המומחים של קריובנק ישראל עומד ד"ר יעקב רונן, גניקולוג ומומחה לפריון, שהוא גם מייסד בנק הזרע.

בין השאר, הקים בעבר ד"ר רונן את יחידת ה-IVF בבית החולים אסף הרופא, כפי שעשה במקומות נוספים בעולם, וזאת לצד אלפי לידות מוצלחות להן היה אחראי.

ואולם, סוד הקסם של קריובנק טמון בשירות האישי והחם, בזמינות המנות והתורים, ובליווי המלא לאורך כל התהליך. בכל יום מתקבל בקריובנק דיווח על הריון ולידה שכן קריובנק נוסד כדי להיות שם בשבילך, ולעזור לך במסע אל עבר הורות מאושרת.

לפרטים נוספים על תרומת זרע לחצי כאן

ארכיון כתבות
מחפשות תרומת זרע? הכתבה הזאת בשבילכן
ייבוא זרע מחול - למה זה כדאי?
שיטה חדשה לתרומת ביציות מגדילה את הסיכוי לקליטת היריון
שלב ההזרעה: עד כמה סיכויי ההצלחה תלויים בכם?
בדיקות גנטיות: למה זה כל כך חשוב?
השיטה המתקדמת לבחור את דור ההמשך

קריובנק בנק הזרע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully